יום חמישי, 5 ביוני 2014

פרזול לבית – פתרונות פרזול דקורטיביים ומקצועיים


פרזול לבית עידן פרזול

פרזול לבית הוא תחום רחב מאוד הכולל בתוכו מגוון של מוצרים כמו ידיות, צירים, מנגנונים, מתלים, ווים ועוד, אשר מספקים פתרונות תליה ואחסון ברחבי הבית, פתרונות פונקציונליים שונים לארונות המטבח, המזווה או האמבטיה וכל זאת תוך שמירה על סגנון העיצוב ומראה הבית.


פתרונות פרזול מתקדמים לבית פותחים בפני הצרכן עולם חדש של אפשרויות. שימוש בשטח הפנים של המטבח או האמבטיה באופן מיטבי, עיצוב חדשני ושונה בניגוד לעיצוב המקובע אשר היה נהוג בעבר בתחום המטבחים וחדרי האמבטיה, התאמת ריהוט לעיצוב הבית באמצעות הרכבת ידיות ומוצאי פרזול שונים המשנים לחלוטין את אופיו של הרהיט ועוד.

מעבר לחוזק וכושר העמידה של מוצרי הפרזול, הפן דקורטיבי והאסתטי מקבל מקום חשוב בבחירת פרזול לבית והופך אותם לכלי מרכזי לעיצוב הבית. חיפוי ארונות ורהיטים שונים, רמת גימור גבוהה באמצעות קנטים מדויקים ופרופילים שונים הם רק דוגמא לשימושים של פרזול לבית בתחום העיצוב.

גם אם מעולם לא חשבתם על זה כך, מוצרי פרזול לבית הם הבסיס בכל שיפוץ, בניה או התאמה של כל חדר בבית. פתרונות פרזול לבית מאפשרים לכם לעצב, לתכנן ולארגן את סביבת המגורים באופן מושלם, מקורי, ייחודי ומקצועי.



בשנים האחרונות התרחב ענף הפרזול ובשוק הישראלי קיים מגוון חסר תקדים של מוצרי פרזול לבית. ועדיין, מוצרי הפרזול שלכם נושאים משקלים כבדים ועומדים בעומסים רבים. חשוב שתבחרו בתבונה מוצרי פרזול לבית של חברה איכותית ומקצועית, אמינה ואחראית ולקנות ממנה את כל מוצרי הפרזול לבית שלכם.

חברת עידן פרזול מציעה מגוון רחב של מוצרי פרזול ברמה גבוהה. בעידן פרזול מייבאים לארץ מוצרים בסטנדרטים גבוהים ובמראה מעוצב ואיכותי, מציעים פתרונות להגדלת נפח האחסון, שימוש מרבי בשטחי המטבח והאמבטיה, חידוש מטבחים ועוד. רוצים להתקדם ולהפוך את המטבח שלכם לחדשני ומעוצב? מתכננים חדר ארונות או אמבטיה? מעצבים חדר ילדים? תוכלו למצוא מגוון פתרונות ושירותים מתאימים לכם בעידן פרזול.


\

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה