יום חמישי, 5 ביוני 2014


מוצרי פרזול למטבח משמשים אותנו בעיצוב המטבח וביצירת אוירה, אסתטיקה ומראה קלאסי.

כמו כן הם משמשים כחלקים פנימיים שאינם נראים לעין כמו מסילות, צירים וכו. מוצרי פרזול למטבח מיוצרים בתהליך של עיבוד חומרי מתכת שונים. כשבוחרים איכות חומרי המתכת היא משמעותית ביותר ומשפיעה על רמת המטבח, רמת הגימור ואורך החיים של המטבח כולו
כשמדברים על פרזול מקצועי למטבח מתייחסים לפרזול שצריך לשאת עומס רב ולהיות עמיד בפני תנאים קשים כמו אדים, חום ורטיבות. מוצרי פרזול ממתכת לא איכותית יחלידו וישברו תחת עומס רב.





פרזול פנימי למטבח לעומת פרזול חיצוני


כאמור, כל מוצרי הפרזול הפנימי הם האביזרים הנמצאים בחלק הפנימי של ארונות המטבח ואינם נראים לעין. צירים לדלתות, צירים מסתובבים, מסילות למגירות וכל אותם אביזרים האחראים על טריקה שקטה. גם אם קניתם ארונות או דלתות שהפרזול מגיע כחלק מהם דעו שישנה אחריות על מוצרי הפרזול. נסו לרכוש מראש ארונות עם פרזול איכותי ועמיד

 פרזול חיצוני למטבח הוא למעשה חלק בלתי נפרד מהעיצוב של המטבח כולו. ידיות חיצוניות, משקופי דלתות, גופי תאורה ווים ומתלים הם חלק בלתי נפרש ממראה המטבח שלכם.
המחירים של מוצרי הפרזול למטבח משתנים בהתאם ליצרן או לסוג המוצר. כאשר מדובר בפרזול חיצוני המחיר ישכלל בתוכו גם את האלמנט העיצובי.

צבע, רמת גימור ומוצרים המכילים אחוז יותר גבוהה של מתכת גולמית יהיו יקרים יותר אך בעלי עמידות ואורך חיים גבוהים יותר. ההשקעה במוצרי הפרזול הגלויים והסמויים משתלמת ביותר. שיפוץ מטבח והחלפת פרזול יעלו לכם יותר בטווח הארוך אם תאלצו להחליף אותם בזמן קצר יחסית.

תגובה 1: