יום חמישי, 5 ביוני 2014

חידוש מטבח – איך לקבל מטבח חדש בהוצאה כספית נמוכה ומבלי להתפשר על התוצאה?

חידוש מטבחים עידן פרזול 


אם חשבתם שבכדי לשנות את מראה המטבח או מבנה המטבח הישן שלכם חייבים להחליף אותו בחדש - יש לכם טעות. אם קיבלתם המלצה כזו מאיש מקצוע , כנראה שהו ממש רוצה למכור לכם מטבח חדש קומפלט. לפני שתשקיעו עשרות אלפי שקלים במטבח חדש חשוב שתדעו שיש עוד מגוון של פתרונות אפשריים, זולים וטובים לא פחות.
אנשי מקצוע לא רוצים שתדעו שהמטבח שלם חזק והמצב שלו מצוין. נכון, המגירה חורקת והדלתות נטרקות, אבל בכדי לקבל מטבח חדש אין צורך להחליף את כולו רוב המטבחים מחזיקים מעמד שנים ועשויים באיכות גבוהה, חידוש המטבח יכול להסתכם בעיצוב מחדש, החלפת פרזול כלומר צירים ומסילות ידיות וכו', תוך שמירה על הבסיס הישן וחסכון עצום של כסף וזמן.
צביעת דלתות מטבח – דלתות המטבח הישן דהויות, שרוטות ומתקלפות במקרה הרע, ובמקרה הטוב הן כבר ממש לא באופנה.. זו לא סיבה להחליף את כל המטבח! צביעת דלתות המטבח נותנת פתרון מעולה מכיוון שברוב המקרים ארונות המטבח הפנימיים במצב מצוין ואין טעם להחליף אותם. בנוסף, מחיר צביעת הדלתות הוא נמוך והופך לשולי לעומת החלפת מטבח. החלפת דלתות מטבח – אם צביעת דלתות המטבח לא מספקת פתרון הולם, החלפת החלק החיצוני של המטבח, כלומר דלתות המטבח תשנה כליל את מראה המטבח ותאפשר עיצוב חדש לחלוטין. דלתות המטבח הן החזית של המטבח, החלפת צבע, מרקם ופרזול תייצר לכם מטבח חדש לגמרי – בתקציב נמוך במיוחד.

  חידוש מטבחים עידן פרזול 



רוצים מטבח ישן וחדש בתקציב נמוך? זה אפשרי עם שירות חידוש מטבחים
שדרוג ארונות מטבח – מתחשק לכם להשתדרג, פתרונות האחסון הישנים לא מספקים אתכם יותר, הדלתות נטרקות והנגישות נמוכה. אין בעיה! שדרגו את המטבח שלם בכמה צעדים פשוטים ותיהנו מכל היתרונות שמציע לכם מטבח חדש. טריקה שקטה, מנגנוני בטיחות, פתרונות אחסון נשלפים וניצול מקסימלי של שטח האחסון בכמה צעדים פשוטים ובהוצאה כספית קטנה במיוחד.

 לחדש את המטבח בזמן קצר ותקציב נמוך - חידוש מטבחים
לסיכום, אל תרוצו לבזבז את הכסף שלכם וזכרו שלכל איש מקצוע הנותן לכם “ייעוץ” יש אינטרס למכור לכם שירות יקר. התמקחו, השוו מחירים ונסו לקבל את התוצאה הטובה ביותר בעלות הנמוכה ביותר.
פנו לחברה המציעה שירות חידוש מטבחים . בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה